27 Şubat 2009 Cuma

Sıcacık Ev Botları

Bu ara ev babetleri ve ev botlarına sarmış durumdayım. Hepsi çok cici gözüküyor ve almadan yapamıyorum:) En son dün Peacocks'tan 12 TL'ye pembe bir ev babeti aldım. İnanılmaz indirime girmişler kaçırmayın derim.
Biraz önce de http://www.ayakkabim.org/ 'da gezinirken Kate Spade ev botlarını gördüm. Gerçekten çok sıcacık duruyordu. Tabanları deri, ponponlu ve örgü şeklinde. Sizde benim gibi ayakları çok üşüyenlerdenseniz bence mutlaka bir ev botu edinin. Gerçekten sıcacık tutuyor. Ayağımdan çıkartamıyorum :)

12 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de ev botlarını çok seviyorum gerçekten de sıcacık tutuyorlar. bu arada senin pembiş botlarını da merak ettim doğrusu, yayınlasan hiç de fena olmaz :)

şirinem dedi ki...

ben bayıldım tam benlikmiş bunlar ayaklarım çok üşüyor valla :)paylaşımın için teşekkür ederiz

Bursada Moda dedi ki...

Merbecim pembişler bot değil ama ev babeti onlarında fotoğraflarını çekip gönderirim:)
Şirinem yorumun için teşekkür ederim...

kokosh dedi ki...

slmss...tesadüfen girdimm ve sana bişe sormak istıorum bursada modacımm:)bende bursalıyımm bu aradaaa.ben hep koruparktan alışveriş yapıyorum.peacocks carrefourda vardı galiba hala duruyo mu yoksa kapandı mı?boşuna oraya kadar gitmek istemıyorum sorayım dedımm.mujıkss..!

Bursada Moda dedi ki...

Kokoshcum tesadüfen de olsa bloguma geldiğin için öncelikle teşekkür ederim, hoşgeldin. Soruna gelince bundan 2 ay önce yine ev botu almak için carrefourda peacocks aradım ama bulamadım..Ben carrefourda peacocks olduğunu bilmiyordum.internetten öğrenmiştim ama dediğim her yeri karış karış aramama rağmen bnulamadım.Sanırım kapandı.Ama yine araştırırım.
Yine bekleriz, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Bursa Carrefour'da Pecoks vardı. Bence kapanmış olamaz.

annemoda dedi ki...

tekrar merhaba, bunların hepsi birbirinden güzel. eminim sıcacık tutuyordur.

SMİLENA dedi ki...

inanmıyorum çok şirin şeyler bunlar

cicibici bişeyler dedi ki...

Bayıldım bu botlara,çok şirin görünüyor,reklerde süpermiş,sevgiler.

tasarım mekani dedi ki...

bayildim.. cok guzel bunlar... renkleri de hos.. tskler sunum icin. sevgiler, medinem

Bursada Moda dedi ki...

Teşekkürler kızlar :)

Bursada Moda dedi ki...

Kokoshcum Bursa'da peacocks kesinlikle kapatılmış bilgin olsun. Neden kapatıldığına anlam veremiyorum doğrusu...