24 Şubat 2009 Salı

İşte Michael Jackson'ın Son Hali

Bir zamanlar Michael Jackson adında bir efsane vardı. Herkes severek dinler, danslarına imrenerek bakardı. Hepimiz Michael Jackson hareketi yapmaya çalışırdık :) Bazılarımız yapar gibi olur ama onun gibi kimse yapamazdı :)
Michael Jackson'ı bende severek dinlerdim...Ama adı çocuk tacizi olayına karışınca bitti benim için.
Michael Jackson sayısız estetik ameliyatları geçirdi. Bir türlü kendisiyle barışamadı. Günden güne o ameliyatlarla daha da kötü oldu. Cilt sorunları yıllar önce başladı. Michael Jackson'ın ciddi bir hastalık yani ölümcül bir enfeksiyon kaptığı söylenmekte. Ayrıca bununla birlikte vücut iltihaplanması ve ülserde olmuş. Burnunu düşürmüş. Ağır antibiyotik tedavisine başlamışlar. Aldığı antibiyotikler o kadar ağırmış ki kan zehirlenmesine yol açıp ölüme bile neden olabilirmiş. Ama yine de o antibiyotikleri kullanması gerekiyormuş. Yani anlayacağınız kullansa da kullanmasa da efsane Michael Jackson'ın durumu kötü. İşte fotoğrafları...

17 yorum:

funda dedi ki...

eee sen karşı gel yaradana değiştir kendini kepaze olursun işte böyle...
ben de senin gibi başta aynı duyguları besliyordum ama ne zaman çocuk tacizi sonra bu estetikler gariplikler bitirdi...

Bursada Moda dedi ki...

Öncelikle yorumun için teşekkür ederim Fundacım.
Michael Jackson'a gelince çok yazık etti kendine.Ne hale geldi görüyoruz işte hepimiz.Bazıları görsünde ders alsın işte :) Habire orasını burasını yaptırıp durmasınlar. Barışık olsunlar biraz kendileri ile değil mi? :)

bernush dedi ki...

bence bu adamı acil olarak uyutsunlar,birisi insanlık namıma çıksında öldürsün,gelecek nesilin ruh sağlığı için sevaptır :)

Merve dedi ki...

yazıkk :(

Bursada Moda dedi ki...

Bernush nasıl güldürdün beni :) Gelecek nesillerin ruh sağlığı için:)))
Kızlar şaka maka adama yazık yaa..Gerçi müstahaktır ona!

Escada dedi ki...

Sayamayacağımız Kadar estetik ameliyatı oldu bağışıklık sistemi nasıl dayansın illaki bir şey çıkacaktı bu kaçnılmaz bi sondu zaten Allah'ın hikmeti işte..
Öte yandan merak ettiğim 2 kişi daha var Ajda Pekkan ve Bülent Ersoy zaman ne gösterir bilinmez ..

MODA CADISI dedi ki...

Ben MJ'i çok severim, şarkılarını ezbere bilirim diyebilirim, bu duruma düşmesi çok üzücü :(( Ben onu hep,şimdi bile satış rekorlarına ulaşılamayan albümleri, muhteşem dansları ile hatırlayacağım.

Bursada Moda dedi ki...

Moda Cadısı öncelikle siteme gelip yorum bıraktığın için teşekkür ederim.
Bende senin gibi Michael Jackson'ı seviyordum.Bu duruma düşmesi benide çok üzdü.Ama bu kadar kendinle oynamamalıydı.
Sevgiler...

Serap dedi ki...

Milyonlarca hayranı olan bir yıldızın içler acısı durumu... Çok üzücü, Michael Jackson gibi bir yıldız bir daha yeryüzüne gelmez.

Adsız dedi ki...

bence michael jacsen eski haliyle çoook yakışıklıydı.esmer hali bütün kızları cilleden çıkara biliyordu.ne gerek vardı beyaz tenli olmayaaa!! kendini maffetmeye sen esmer halinlede kızları deli divane ederdin
eski bütün kılıplerini izledim gerçekten çook güzel izlemenizi tavsiye ederim.seside güzel böyle olmasına üzüldüm doğrusu .

MJ dedi ki...

Alın işte istediğiniz oldu şimdi çok mu mutlusunuz dünyanın en büyük müzik adamı öldü bi kendini bilmez de uyutulsun demiş seni uyutsak geleceğe daha faydalı bir şey yapmış oluruz o adam yaptırdığı estetikleri yüzünden bu hale gelmedi hastaydı dünyada milyonda bir görülen bir hastalığa yakalandığı için bunlar oldu eğer estetikleri yüzünden bu hale gelmiş olsaydı ajda pekkan ve bülent ersoy unda bu hale gelmesi lazımdı yaradana karşı gelmişmiş sanane hatasız kul olmaz sende zenci olduğun için yıllarca itilip kakılsaydın yaradana isyanın olurdu ve en azından kendisi popun kralıdır arkasında çok şey bırakarak gitmiştir siz ne bırakacaksınız unutulup gitmekten başka...

Adsız dedi ki...

sn allahn yarttğı yüzü değştrirsn olcağı bydu..ama ynede yzık olduu..

ßöördLn dedi ki...

kendine zarar werdi bu kadar derisini gerdirdi sonunda ölümün olacaını eminimki hepimiz biliodk bn şahsen onu çok sewerdim ölümüne ağladım çok üzldm...ama o kadar estetik war suratındaa resimlerine dikkatlice bakın bi burnu ağzı gözleri suratı wücudu heryeri estetik cesaret warmış....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar michael jackson bayaz renkli olma sebebi hata olduğu için sedef hatalığı denen bi hastalık onun tenini beyazlatmışş. ama çok tatlı ve yakışıklı biriydi.adam öldükten sonra bn adama aşık oldummm

Adsız dedi ki...

yhaaa çok üzüldüm ama allah onun cezasını verdi allahın verdiği yüzü değiştiriyor...ama çok yazıkk:(

...ALLAH RAHMET EYLESİN...
SENİ HİÇ UNUTMAYACAĞIZ MİCHAEL...

Veysel Sincar dedi ki...

Bence çok önyargılı davranıyorsunuz.Ve o yüzünü beyazlatmadı hepsi söylenti onda "Vitiligo" hastalığı vardı.Ve o otobiyografisinde sadece 2 operasyon geçirdiğini söylüyor.Babasının yüzünden burnunu ve çenesini...
Ayrıca o çocuk tacizi yapmadı bence onun kadar duygusal bir sanatçı yok . Ne kadar da kliplerinde soğuk kanlı görünse de o çok duygusal.Ve şimdi burdan rahmet diliyorum ona... Onu çok seviyorum :(((((((

michel jackson dedi ki...

michael ölünce ben ona aşık oldum ruhunu çağırmak isterdim. ama bilgi aldım eğer ruh çağırırsak bizi öldürene kadar peşimizi bırakmazmış bana deli diyebilirsiniz ama intahar eden 12 hayrandan biri olmak isterdim . michael benim için benim babam