23 Şubat 2009 Pazartesi

81. Oscar Ödülleri Sahiplerini Buldu

81. Oscar Ödülleri Amerika'nın Los Angelas kentinde yapılan muhteşem bir törenle sahiplerini buldu. Geceye 8 ödülle Slumdog Millionaire damgasını vurdu. Slumdog Millionaire, en iyi film, en iyi yönetmen, en iyi uyarlama senaryo, en iyi görüntü yönetmenliği, en iyi ses miksajı, en iyi kurgu, en iyi film müziği ve en iyi orijinal şarkı ödüllerine layık görüldü.





















Penelope Cruz, en iyi yardımcı kadın oyuncu ödülünü aldı. Cruz'un Oscar Ödül Töreni için seçtiği elbise vintage. Seçim benim çok hoşuma gitti. Kuğu gibi ve çok asil durduğunu düşünüyorum. Vintage elbise ve aksesuarlara olan ilgimden belkide...
En iyi kadın oyuncu ödülünü alan Kate Winslet'in seçimi siyah bir elbise. Gerçekten çok asil durduğunu düşünüyorum.
Jessica Biel beni çok şaşırttı. Üzerindeki elbisesi biçimsiz ve çok özensiz. Sanki dümdüz bir kumaşı almışsında iki ucundan tutturmuşsun ve giymişsin gibi. Ahh Jessica neden bu kadar zevksizsin neden? Angelina Jolie yine renginden vazgeçmemiş ve siyahı tercih etmiş. Bu kadının artık renk düşmanı olduğunu düşünmeye başlıyorum. Şu siyah elbiseleri üzerinden çıkarıp atsa artık diyorum. Birazcık renk Angelina çok değil. Çok yakışacak sana gerçekten :)
Alicia Keys'in seçimi ise pembe, straplez ve derin yırtmaç dekolteli bir elbise.

Frieda Pinto modaya uymuş ve çivit mavisini tercih etmiş.

Beyonce Armani tasarımlı elbisesi ile tam bir balık kadındı. Ama açıkçası ben yakıştıramadım...

Heidi Klum iddaalı bir renk seçimi yapmış. Kırmızıyı çok seviyorum, herkese de yakışmadığını düşünüyorum. Ama Heidi Klum çok güzel taşımış değil mi?

2 yorum:

Merve dedi ki...

canım cok güzelmiş blogun çok sevdim! sevgiler! :)

Bursada Moda dedi ki...

Çok teşekkür ederim Mervecim. Her zaman beklerim :)