18 Şubat 2009 Çarşamba

Sanatsal Çizgiler

Sanata duyulan tutkuyla tasarlanan ve ünlü sanatçıların eselerini mücevherler ile birleştiren Frey Wille koleksiyonundan birkaç fotoğraf paylaşmak istedim... İlkbaharın ve yazın trend renkleri olan kırmızı, mavi, pembe ve yeşil kullanılarak hazırlanmış bilezik, yüzük ve küpeler harikaa...
Hundertwasser Sokak Nehirleri koleksiyonunun renkli tasarımlarından olan bu küpeler benim çok hoşuma gitti. Hem romantik hem de renkli bir aksesuar...
Luna Piena kolyeler, romantik akşamlarda şık gece kıyafetlerimizi, canlı renkleri ile de günlük kıyafetlerimizi tamamlıyor.
Frey Wille'nin rengarenk, kalın bileziklerini çok beğendim. Yazın cilde renk katmak, kışın ise trikoları renklendirmek için tasarlanmış. Bilezikler el işçiliği...!
Frey Wille modellerini Bursa'da nerde bulabilirsiniz bilmiyorum :( ama İstanbul Nişantaşı'nda bulabilirsiniz.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten müthiş tasarımlarmış bunlar. istanbul'a gidince hemen almalıyım. çok teşekkürler...

annemoda dedi ki...

inanılmaz şekerler. gerçekten çok beğendim.blogda başarılar diliyorum.annemoda.blogspot.com

Bursada Moda dedi ki...

Merbe tasarımları bende çok beğendim ve bu yüzden sizinle paylaşmak istedim...
Annemoda teşekkür ederim..Sizede başarılar :)

mehbup dedi ki...

Bilezikler çok hoş ya...cıvıl cıvıl tebrik ederim..

uzun bacak dedi ki...

Fiyatları hakkında bilginiz var mı acaba? Nette fiyat bulamadım? Eğer çok pahalı değilse bir arkadaşıma sipariş edeceğim de :))