2 Mart 2009 Pazartesi

Boyfriend Jean'leri Moda Oldu

Bu haberi ilk duyduğumda şaşırmıştım ve çok ilginç gelmişti. Resimleri görmeden, ön yargılı olarak "hadi canım o kadar da değil. Kötü durur o nasıl birşey olur" dediğimi hatırlıyorum :) Ama daha sonra ilk olarak Katie Holmes üzerinde gördüğüm boyfriend jean'ine ısınmaya başladım ve şimdilerde çok moda.
Genellikle bu jean'ler paçası kıvrılarak giyiliyor ve kalın kemerlerle de süsleniyor.Dkny 2009 ilkbahar yaz koleksiyonunda bu jeanlere yer vermiş.

Ayrıca Diesel 2009 ilkbahar yaz koleksiyonunda, şortlarda da bu akımı devam ettirmiş.


Erkek arkadaş jeanlerinin fiyatları 200 TL'den başlıyor. Erkek arkadaşı olmayan bayanlarımıza da bunlardan bir tane almak düşüyor :)

3 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ben doğumdan sonra hiç birşeye sığmayınca bir müddet kocişkomun kotlarını bu şekilde kullanmıştım...

annemoda dedi ki...

Jeanler ne olursa olsun en rahat kıyafetler, yerini hiçbir şey tutmuyor.

Bursada Moda dedi ki...

Bende geçen akşam erkek arkadaş jeani denedim:) Üzerimde oldu beğendim. almayı düşünüyorum,üstelik annemodanın dediği gibi gerçekten çok rahatlar:)