25 Şubat 2009 Çarşamba

Günün Kombini




8 yorum:

bernush dedi ki...

en üstteki ne kadar güzel bi kombinasyon öyle,o rengide çok severim,yakıştıran ne güzel uyduruyo birbirine,takip edip ders almam lazım :)

Bursada Moda dedi ki...

Gerçekten çok güzel Bernushcum. Bende çok beğendim ve fikir versin diye de koydum işte:)

bernush dedi ki...

İyi yapmışsın canım ellerine sağlık..

SMİLENA dedi ki...

süpeeeeer...

özii dedi ki...

Yorumunuz ve ziyaretiniz için teşekkürler...Bende izleyeceğim. sevgiler ...
Bu arada ben ikinci kombinasyonu sevdim , rahat olsun :)

Bursada Moda dedi ki...

Bende rahatlıktan yanayım Özii.
Smilena beğendiğine sevindim...

Adsız dedi ki...

sayfa düzenine bayıldım süper olmuş. favorilerin arasında yer almak çok güzel çok teşekkür ederim. ikinci kombinasyon sıcacık duruyor. ellerine sağlık. sevgiler.

Bursada Moda dedi ki...

Çok teşekkür ederim annemoda.Seninde blogun güzel.Takip ediyorum ve favorilerimdesin...