18 Mart 2009 Çarşamba

2009 Tulum Modası

Giyilmesi biraz iddaalı bir kıyafet olsa da tulumlar bu sene çok moda. Özellikle kısa tulumlar ön planda olacak. Bu yazın modası olan gladyatör sandaletlerle, babetlerle ya da topuklu ayakkabılarınızla giyebilirsiniz. Tulumların avantajı boyunuzu uzun göstermesi. Ama avantajı olduğu kadar dezavantajı da var tabii. Kalça kısmını olduğundan daha düz ve uzun gösteriyor tabii bir de tuvalet problemi var :) Yine de karar sizin. Zara ve TopShop'ta çok güzel modeller var. Tek parça olan bu kıyafeti ister gündüz ister gece giyebilirsiniz.

İkinci görseldeki fotoğraf Yelizin Dünyası

12 yorum:

Adsız dedi ki...

yaz gelsede giysek şunalrı bir an önce yaa:))

kkkk dedi ki...

Bu yazın en beğendiğim modası bu diyebilirim.İlk fırsatta bir tane edineceğikm.Bu arada cnm seni mimledim haberin olsun

Adsız dedi ki...

aslında tulumları çok sevmem ama bu beyaz ile yeşil çok güzelmiş...

Yeliz dedi ki...

tulum modası sezona öyle bir giriş yaptıki bundan herkes nasibini alacak, bu arada ikinci sıradaki fotoğrafta bana hiç yabancı gelmedi, bana ait de:)

Bursada Moda dedi ki...

Yelizcim bunu bilmiyordum. Ben onu başka bir yerden almıştım ama demekki o da senden almış:)Yazıyorum şimdi...

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ben tulumları seviyorum, bu sene moda oldu iyi de oldu. Bir avantajı da bel kısmındaki fazlalıkları göstermemesi :)

TAZE NANE dedi ki...

Giyinmiş hallerini görmesem.
Yok derdim ama.
Ne hoş duruyormuş.

Bursada Moda dedi ki...

*Stilperisi tatlım yaz geleceğine yine kar geliyor hatta geldi :( Kara kış yine kapıda :)

*Caprice canım teşekkür ederim :) Geç oldu biraz ama:)

*Merbecim bende özellikle beyazı ve yeşili çok beğendim. Demek zevklerimiz uyuyor :)

Bursada Moda dedi ki...

*Alışveriş Cini hoşgeldin tatlım. Tulumların gelişine bende sevinmedim desem yalan olur. Beldeki fazlalıkları kapatması iyi oldu :)

Bursada Moda dedi ki...

Taze nane bende çok önyargılı yaklaşıyordum ama gerçekten çok güzel duruyorlar. Bence denemelisin...

şirinem dedi ki...

ay genç kızken vardı lila bir askılı tulumum onu hatırlattın bana nostalji oldu :)

şirinem dedi ki...

pembiş ayakkabılar benim kimse almasın sakın :)