10 Mart 2009 Salı

Yağmurlu Bir Gündü, Tıpkı Bugün Gibi

Bugün yağmurla alakalı birsürü şarkı sözü geldi aklıma. Ne kadar da çok varmış yağmurla ilgili şarkılar...Ama ben birinciliği süperim starım Ajda Pekkan'a verdim ve başladım onun şarkısını söylemeye...
Yağmurlu bir gündü,tıpkı bugün gibi.
Kaybetmiştim seni taştı gözyaşım, karıştı yağmura.
Bensizdin yıllarca sen neyi aradın,
Sevgiyi buldun mu yabancı kollarda mutlu oldun mu...

Sonra da birden Bertuğ Cemil'in şarkısı takıldı dilime...
Yağmur, yağmur, yağmur, yağmur
Geri verecek buharlaşan sevgimizi
Yağmur, yağmur, yağmur, yağmur
Sessizce silecek kibirimizi.... diye bütün gün yağmur şarkıları söylicem galiba. Havanın açmaya hiç niyeti yok. Havayla beraber bende kararıyorum, sıkılıyorum, bunalıyorum. Bu aralar ne oluyor bilmiyorum ama canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Üstümde bir ağırlık varmış gibi hissediyorum. Hani hepimize olur ya zaman zaman hayattan zevk almama, alamama... Sanırım bende bu aralar o psikoloji içerisindeyim. Herneyse çok çene yaptım galiba...Kusura bakmayın ama günün kombinleri de havanın karanlığına ve benim karamsarlığıma göre seçildi...

5 yorum:

SMİLENA dedi ki...

bende bu havadayım bugün- siyah...

Adsız dedi ki...

ay gerçekten de... şu havalar ne zaman düzelecek...
bu sabah evden çıkarken şemsiyeyi aldım elime sonra ne gerek var dedim bu güzel havada yağmur yağar mı...
sonuç: saçlarından, burnundan, kirpiklerinden sular damlayan bir merve...

Bursada Moda dedi ki...

Smilena artık bu havadan kurtulmanın zamanı geldi diye düşünüyorum. Bugün hava ışıl ışıl...

Bursada Moda dedi ki...

Mervecim bu havalarda çantada mutlaka bir şemsiye bulundurmak lazım. Yoksa hastalığın habercisi. Zaten sen hastasın kızıyorum bak almamazlık yapma :)

Adsız dedi ki...

tamam gülcüm genelde pek söz dinlemem ama bunu dinlerim artık dersimi aldım :))