20 Mart 2009 Cuma

Bershka 2009 Yaz Koleksiyonu

İspanyollar bu işi gerçekten biliyor :)
Bershka ile tanışmamız çok çok uzun zaman olmasada bizler tarafından sevildi ve beğenildi. Sebebi de koleksiyonlarının oldukça hoş ve trend, fiyatlarının da kesemize uygun olması :) Özellikle haftasonları gidildiğinde, beğendiğiniz bir ürüne doğru ilerlerken, o ürünü sizden önce birinin kapmasıyla suratınızın düştüğü bir mağaza Bershka :) Üzülerek söylüyorum ki çokta stokçu bir mağaza değil ve böylelikle giysiler kapanın elinde kalıyor diyebiliriz :) Bu yüzden siz en iyisi Salı ve Cuma günleri gidin. Çünkü o günlerde yeni ürünler gelmekte... Neyse dırdırı bırakayım :) Buyrun Bershka 2009 yaz katalogundan seçtiklerim...








Bershka Bursa'da; Kent Meydanı AVM ve Korupark AVM'de...

18 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ayakkabıya bittim...

Adsız dedi ki...

selam.bende bursadanım.yeni okumaya başladım sizi.blogda yeni sanırım , neyse hayrlı olsun :)
bershkaya çok bayılmam fakat arasıra iyi şeyler bulunabiliyor. bedenleri çok küçük ayrıca. ve evet çıldıran kadınlarımız izdiham halinde nezman uğrasam. hatta bi kadının suratımın ortasına topuklu ayakkabı düşürmüşlüğü vardır rafdan çekmeye çalışırken. sizi takip edicem. bursadan bi blog şahanee :)
bide bursaya topshop açılsın is ti yo rum !

sprnova

"PRETTYCOOL" dedi ki...

Öyle güzel anlatıyor ve yer gösteriyorsun ki,bursalı olasım geldi walla,dediklerin de çok doğru,haftasonu koleksiyonun tamamını da çıkarmıyorlarmış,hafta içi tüm bedenler satılıyor,hafta sonu kalan bedenler sahiplerini buluyor,bende görevliye sormuştum,emeğin ve paylaşımın için teşekkürler canım..

Merve dedi ki...

bershka çok güzel biraz önce birşey aldım yeni..:)

Jojee dedi ki...

haftaya bursaya geliyorum:)

Bursada Moda dedi ki...

* Smilena ayakkabı gerçekten güzele benziyor :)

* Sprnova hoşgeldin. Çok çok çok teşekkür ederim.Evet blok yeni ve beğendiğine gerçekten çok sevindim. Dediğine gelince evet Bershka'da bedenler küçük.Sanırım ispanyollar kendi bayanları çok şişmanlamasın diye böyle bir taktik uygular.İspanyol markalarının çoğu küçük beden çünkü:)Topuklu ayakkabı olayına gelincede gerçekten çok sinir bozucu bir durum :) Yurdum insanı işte illa saldırcak herşeye :) Topshop'ın açılmasını bende çok istiyorum ama o da yakındır gelir.
Blogumu takip edecek olmana sevindim. Yorumlarınla her zaman beklerim...
Secgiler

Bursada Moda dedi ki...

*Prettycool tatlım hoşgeldin.Yorumun için çok teşekkür ederim canım. Çok güzel yorumlar aldım bugün sizlerden. Yüzümde gülümsemeye sebep oldunuz. Yazılarımın beğenildiğini görmek beni çok mutlu etti. Bende seni severek takip ediyorum.yazılarını büyük bir keyifle okuyorum. Teşekkürler canım...

Bursada Moda dedi ki...

*Mervecim neler aldın :) Bizimle paylaşacakmısın aldıklarını merak ettim ne ciciler aldın :)

*Jojee sende hoşgeldin tatlım. Bursa'ya da bloguma da her zaman bekleriz :)Yorumun için teşekkürler. Bursa bence görülmesi gereken yerlerden...

Adsız dedi ki...

Bershka yı 2004 yılında bi ihracat firmasında çalışırken tanımıştım çalıştığım firma üzerinden ihracatı yapılıyordu.
Yani diyeceğim o ki, aslında ispanyolların bu işi iyi yapmasında türklerinde emeği çok bende bershka'nın çok sık uğradığı müşterilerindenim paylaşımın için çok teşekkürler..

Adsız dedi ki...

ne dırdırı yav.. salı cuma demek ki... yazdım bunu bi kenara untmayayım :))
gül sen böyle devam edersen herkes bursa ya gelmek isticek. ne güzel :) şehrimizi seviyoruz.. yaşasın bursa... :PP

Bursada Moda dedi ki...

Evet Merbecim salı ve cuma günleri geliyor. Pull and Bear'de aynı şekilde o da salı ve cuma günleri bunuda söyliyim. Bir mont almıştım pull'dan o zaman söylemişlerdi. Bunlar zaten kardeş firma biliyorsun:)
Ayrıca Bursa bence görülmesi gereken bir şehir. Yakında Bursa'nın güzellikleri ile ilgili de bir yazı hazırlıcam :)

TAZE NANE dedi ki...

Hepsi çok güzel.
Sevgiler.

kkkk dedi ki...

Bershka super yaa hem modelleri hemde fiyati bakimindan cok guzel

Adsız dedi ki...

bershkadan çok ucuza,çok güzel bi kot aldım geçen yaz.tam üstüme oturuyodu alırken malesef şimdi sığamıyorum.mecburen 2 kilo vermem lazım yaa:))

Adsız dedi ki...

bursadamoda seni mimledim ayrıntılar için bloguma bakabilirsin 2. sayfada...

Adsız dedi ki...

Bershka...Güzel mağaza ve çizgileri
benim de çok hoşuma gidiyor ve kapanın elinde kalma kısmına katılıyorum (genelde benim eimde kalıyor o ayrı :))) )

Bursada Moda dedi ki...

*Kapriscim evet fiyatları bakımından gerçekten çok uygun. O yüzden benimde tercihim :)

*Stilperisi canım o durumu hiç sorma. Bende de aynı şekilde hiçbir pantalonumun içine giremiyorum. Sıkı bir diyete girmem lazım...

Bursada Moda dedi ki...

*Pinksugarr mim için teşekkürler. En kısa zamanda yazıcam tatlım...

* Annemoda sen demekki şanslılardansın :) Benim birkaç kere başıma geldi beğendiğim şeyi alamamak. En yakınım kuzenim bile yaptı bunu bana :)