15 Temmuz 2009 Çarşamba

PARİS HİLTON VE SAÇ AKSESUARLARI

Saç aksesuarları 2009 yazının en çok kullanılan aksesuarlarından. Geçtiğimiz yaz ayları başlayan saç bandı furyası bu senede trend olmaya hız kesmeden devam ediyor. Paris Hilton da bu trende iyiden iyiye uymuş durumda. Bu aralar kendisini saçında bir aksesuar olmadan göremez olduk. Ama bence bu aksesuarlar Paris Hilton'a da oldukça yakışıyor. Özellikle saçı kısa olan bayanlar, saçlarına ayrı bir hava katmak için bu aksesuarları kullanabilirler. Siz de küçük aksesuarlarla şıklık yaratmak istemez misiniz?

6 yorum:

Unknown dedi ki...

ben anlayamadım bu hatun güzel mi yoksa güzel gibi mi yapıyor :)

Adsız dedi ki...

güzel gibi yapıyo

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

ben sondaki siyah bandı sevdim :)

corcorella dedi ki...

bu kızın poz verıcem derdıne bı gozu kucuk kalmıs:DDDacaba o taslı olanlar gercek mucevhermı:///

cicibici bişeyler dedi ki...

Merhaba,aksesuarlar çok asortik bence,bilemiyorum onun üzerinde herşey fazla rüküş duruyor,belki başkası taksa hoş olabilir:)

mughetto dedi ki...

saç aksesuarlarına bayılıyorum...
çok hoşlar :)