14 Şubat 2009 Cumartesi

Tesadüfmü yoksa ilahi bir hediye mi ?

Bilmem dikkatinizi çektimi; Yağmur ve 14 Şubat... Romantizm kokuyor ikiside ( tabi kıymetini bilenlere ya da sevenlere ) Yağmurda ıslanmayı severim hele de canım sıkkınken... Üstüne birde sevgililer gününün geldiğini farkedince bir başka anlam yükledi yüreğime... Sonra yavaş yavaş bastığım her kaldırım taşında keyfim biraz daha yerine geldi... Saatlerce dolaştım sokaklarda sanki ruhumu karartan ne varsa akıp gitti... Artık bu 14 şubatın etkisi midir yoksa yağmurun etkisi midir bilinmez... Ama farkettimki ilahi güç bir kez daha sevenlere küçük bir süpriz yaptı... Eğer çılgınlığı seviyorsanız yada kuralları bir yana bırakıp bugün içimden geldiğini gibi yaşamak istiyorum diyorsanız bence şemsiyenizi evde bırakıp çıkın... Onun yanına herşeyden arınmış en saf halinizle gidin... Çünkü attığınız her adımda düşen her yağmur damlası gereksiz ne varsa yüreğinizden alıp götürecek... Islanmış ama arınmış sevgi dolu gözlerle ona sarılmanız vereceğiniz en güzel hediye olacaktır... Hatta tutun elinden yağmurun tadını berber çıkarın...



Senden başka ikinci bir nesne tanımıyorum,
Ve senden başka yeryüzünde kapladığı hacimden fazla,
Bana zevk tattıran birini tanımıyorum.
Erimek istiyorum, yağmurun kollarında tükenmek,
Islandığıma aldırmıyorum...
Sonra titrek bir el uzatıyorsun,
Bir perinin sihirli değneği gibi,
Gecenin sisi dağılıyor...
Sonra düşümün çoğrafyası aydınlanıyor...
GELDİN...
Yağmurla geldin,
Taşırarak yüreğimi,
Düşte olsa,
GELDİN...

Hiç yorum yok: